söndag 20 februari 2011

Bort med det gamla, in med det nya !

Efter många års slit och jobb, men även underbara och roliga minnen har jag valt att göra stora förändringar
i mitt liv. Så nu har ännu en tyg/inredningsbutik i Malmö lagt ner. =(


Jag valde att lägga ner butiken i januari, och sedan dess har det varit kämpigt.
Att vakna på morgonen och få känslan, att idag ska jag INTE gå till min fina butik och hjälpa
alla trevliga kunder med det jag är bäst på, just tyg och inredning.


Men bara ett kort uppehåll och lite "ledigt", flyger jag nu upp ur sängen på morgnarna.
För jobba det måste man ju, och det är just därför jag flyger upp på morgnarna!
För jag ska iväg till mitt nya jobb.


Japp, det gick snabbt och jag blev själv förvånad hur snabbt det gick att hitta ett nytt jobb som jag
kände att, JA! Det vill jag göra!


Så från och med i början av februari är jag Butikskommunikatör på Lagerhaus i Lund.
Och jag trivs som fisken i havet!
Det är en ny utmaning och jag lär mig massa saker varje dag.
Innan har allt som har med skyltning och exponering gått av bara farten,
men nu måste jag börja använda huvudet och lära mig skylta på ett helt annat sätt.


Men det passar mig super för jag älskar utmaningar!


Denna bloggen har ju tidigare hört ihop med min butik, väljer nu att göra den till min personliga blogg.
Därav det nya namnet Under Mina Vingar.


Jag hoppas jag kan gör denna så intressant som det bara går för er!
Jag har ju många bollar i luften, så detta ska nog gå bra!


Inte nog med att jag är kommunikatör, så är jag även nybliven representant för
THE COUNTRY HOME PARTY . (Klicka här för att komma till hemsidan)
Så mycket fina saker!! Ta en titt på deras hemsida, bli lika kär i alla fina saker som jag,
och hör sen av dig till mig så bokar vi in just ditt speciella party!


Ha en skön söndagskväll alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Renty