lördag 19 mars 2011

Utflykt till rofulla vidder...

Idag har jag varit och träffat min underbara föredetta arbetskamrat, Ingrid.
Och vi kunde inte ha valt en bättre dag, för idag var våren här, igen!

Efter mycket om och men, med en bil utan batteri, fick jag igång den och rullade mot Klågerup.
Alla ni som bor i Skåne, eller har vägarna förbi,
Ta er tid att göra ett besök på
Vismarlövs Väv & Bagarstuga. Där bor en tjej, som i sitt hus har vävstuga, men som även
sommaren 2010 slog upp dörrarna till hennes nybyggda Bagarstuga.
Det är ett helt otroligt bygge, som är byggt från grunden, men känns som att det har stått där i
flera hundra år.

Jättegoda mackor, och kak &bullbuffé !
Mmmmmm!

Det är verkligen rofyllt att vara på landet, men fina omgivningar.
Ingen trafik, ingen stress..

Jag längtar verkligen till sommaren är här, för då ska jag åka tillbaka till Vismalövs Väv & Bagarstuga,
och mysa och långfika vid deras damm, och titta på ankorna! =) 

Glömde ju givetsvis att ta lite bilder så ni kan se hur fint det var,
så ni får åka dit istället =)

Men ni får lite inspiration från mitt hem istället.

Kom ihåg, att det är de små detaljerna som är viktigast!

Ha en underbar lördagskväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Renty