söndag 20 mars 2011

Längtar...!

Om lite mindre än två veckor bär det av hem till Borlänge!
Som jag längtar, efter familjen!

Men mest av allt,,, längtar jag efter Håkan =)
Lördag om två veckor är vi i Falun i ett hav av folk och får 
ännu en gång känna all kärlek och höra underbar musik som
denna fantastiska Håkan Hellström ger sina fans =)

Har inte koll på antalet konserter jag har hittills har sett, men 
man är lika glad och fylld med kärlek när den är slut.
Och man vill bara ha mer....!

Jag är ju en "rocktjej" men det är något visst med Håkan.
Han är inte den mest skönsjungande, men 
det är så mycket känsla i hans musik, och han berättar verkligen en historia 
med varje låt.

En favorit som han gör (dock en cover) är 
Jag ger dig min morgon.
En mycket fin låt, och fint budskap.

Bräda med text. 69:-
  
Nu ska jag äta muffins och dricka te med mitt hjärta =)
Ha en mysig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Renty