måndag 4 juli 2011

Vad tiden går fort..!

Hemkommen igår natt efter en semester på nästan en månad. Och jag ska säga er,
det var såå skönt att komma hem till sig egna säng!

Semester har spenderats i USA i två veckor, och så givetvis på P&Lfestivalen i en vecka.
Fördelen med festival i den stad man har alla vänner och familj är ju att man slipper att
tälta, för ärligt, det hade jag aldrig klarat! =)

USAresan blev intensiv och helt underbar! Det känns som vi har varit i hela USA, men vi har bara
varit i Florida. Vi har besökt BuschGarden i Tampa, Universal Studios i Orlando och så har vi badat och solat på South Beach i Miami där vi även hittade Love Hate Tattoo studion.  

Nu väntas mycket intensiva månader med massa saker som ska göras! Har varit dålig på att skriva här,
dels för att jag har tappat bort (som vanligt) laddaren till min kamera, så jag har inte kunnat tagit några bra bilder och för att vi inte varit hemma. Men detta är lite av vad jag kommer dela med min av de kommande månaderna:


  • Sluta snusa! (Stackars Magnus =) ) Detta börjas med imorgon...
  • Stenhård träning, med en träningsform som heter Insanity, 60 dagar...
  • Bra mat! Inga kolhydrater!
  • Lägga ut alla (sämre bilder tagna med IPhone) brädor och kistor ni underbara människor har beställt.
  • Plugga, Plugga, Plugga!!
  • Och det viktigaste av allt! Våran IVF behandling vi ska påbörja i augusti... Längtar!!

Det kommer bli jobbiga månader, men med pepp och fina ord klarar man allt!!

Ta hand om er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Renty