tisdag 12 juli 2011

En vecka!

Haha idag är det en vecka sedan jag snusade...!
 Och så sent som för en minut sen
fick jag det här jobbiga suget,
som gör mig galen..!

Men jag har bestämt mig, både för min skull, 
sen så är det nolltolerans för tobak på IFKliniken...
Så det är ju lika bra =) 

Men som tur är har jag ju Magnus som
peppar mig till att klara detta,
haha och jag borde ju peppa honom också eftersom han lika som jag slutat..
Men han tycks klara det alldeles utmärkt utan min hjälp! =)

Nu är det en vecka kvar, sen ska vi till IVF kliniken och
gå på injektionsteknik.
Lät det spännande??

Tycker inte jag, då jag
HATAR sprutor...
Och nu ska jag ta dom på mig själv??!!

Får väl ta hjälp av Magnus där med =)

Nu måste här sovas, upp tidigt imorgon för att ta emot leverans på Lagerhaus!
Psss... Imorgon får vi 3 nya fina kakfat!! 

Ha en skön kväll!


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Renty