måndag 1 augusti 2011


Igår gjorde jag om våran sänggavel, det tog bara 6 månader...
Men bestämde att jag ville byta ut tyget, så det gjorde jag.
Så nu är gaveln i nytt fint tyg och med klädda knappar.
Bilder kommer sen, så fort sambon har kommit hem från
sin wakeboard runda i Sverige.
Min minneskortläsare i datorn har slutat att fungera,
som typ allt annat också.. =)

Behöver verkligen införskaffa mig en ny dator.

Idag är det 28 dagar sen jag sluta snusa...! Känns som det är mycket längre sen.

Förra veckan var det full fart med bästa föräldrarna och bästa kompisarna på besök.
Det är så mysigt när dom kommer =)
De åkte hem i fredags, och det var även då Magnus åkte iväg,
så jag är helt själv hemma!
Känns jättekonstigt, och jätte tomt!

Men även bra, för då kan jag hålla på med alla mina projekt
som jag skjuter upp hela tiden..

Nu är det bråttom iväg till jobbet!

Ha en bra dag alla 
i det fina vädret!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Renty